نمونه سوالات ریاضی 3 (سوم تجربی)
تمامی نمونه سوالات با فرمت pdf تهیه شدهاند و با نرم افزار Adobe reader قابل مشاهده هستند.
برای دریافت و ذخیره سوالات در رایانه خود روی لینک مربوط به دریافت سوال کلیک راست نموده و گزینهی save target as را انتخاب نمایید.
نمونه_سوالات_ریاضی_3_(سوم_تجربی)
ادامه مطلب... نمونه_سوالات_فیزیک_3_(سوم_تجربی) تمامی نمونه سوالات با فرمت pdf تهیه شدهاند و با نرم افزار Adobe reader قابل مشاهده هستند. برای دریافت و ذخیره سوالات در رایانه خود روی لینک مربوط به دریافت سوال کلیک راست نموده و گزینهی save target as را انتخاب نمایید.
ادامه مطلب... نمونه سوالات مبانی کامپیوتر (سوم ریاضی) تمامی نمونه سوالات با فرمت pdf تهیه شدهاند و با نرم افزار Adobe reader قابل مشاهده هستند. برای دریافت و ذخیره سوالات در رایانه خود روی لینک مربوط به دریافت سوال کلیک راست نموده و گزینهی save target as را انتخاب نمایید. نمونه_سوالات_مبانی_کامپیوتر_(سوم_ریاضی) ادامه مطلب... نمونه_سوالات_هندسه_2_(سوم_ریاضی) تمامی نمونه سوالات با فرمت pdf تهیه شدهاند و با نرم افزار Adobe reader قابل مشاهده هستند. برای دریافت و ذخیره سوالات در رایانه خود روی لینک مربوط به دریافت سوال کلیک راست نموده و گزینهی save target as را انتخاب نمایید. نمونه_سوالات_هندسه_2_(سوم_ریاضی) ادامه مطلب... نمونه_سوالات_جبر_و_احتمال_(سوم_ریاضی) تمامی نمونه سوالات با فرمت pdf تهیه شدهاند و با نرم افزار Adobe reader قابل مشاهده هستند. برای دریافت و ذخیره سوالات در رایانه خود روی لینک مربوط به دریافت سوال کلیک راست نموده و گزینهی save target as را انتخاب نمایید. نمونه سوالات جبر و احتمال (سوم ریاضی) ادامه مطلب... نمونه_سوالات_حسابان_(سوم_ریاضی) تمامی نمونه سوالات با فرمت pdf تهیه شدهاند و با نرم افزار Adobe reader قابل مشاهده هستند. برای دریافت و ذخیره سوالات در رایانه خود روی لینک مربوط به دریافت سوال کلیک راست نموده و گزینهی save target as را انتخاب نمایید. نمونه سوالات حسابان (سوم ریاضی) ادامه مطلب... نمونه_سوالات_زبان_فارسی_3_(غیر_انسانی) تمامی نمونه سوالات با فرمت pdf تهیه شدهاند و با نرم افزار Adobe reader قابل مشاهده هستند. برای دریافت و ذخیره سوالات در رایانه خود روی لینک مربوط به دریافت سوال کلیک راست نموده و گزینهی save target as را انتخاب نمایید. نمونه سوالات زبان فارسی 3 (غیر انسانی) ادامه مطلب... نمونه_سوالات_تاریخ_معاصر_(_ریاضی_و_تجربی) تمامی نمونه سوالات با فرمت pdf تهیه شدهاند و با نرم افزار Adobe reader قابل مشاهده هستند. برای دریافت و ذخیره سوالات در رایانه خود روی لینک مربوط به دریافت سوال کلیک راست نموده و گزینهی save target as را انتخاب نمایید. نمونه سوالات تاریخ معاصر ( ریاضی و تجربی) ادامه مطلب... نمونه_سوالات_شیمی_3_(ریاضی_و_تجربی) تمامی نمونه سوالات با فرمت pdf تهیه شدهاند و با نرم افزار Adobe reader قابل مشاهده هستند. برای دریافت و ذخیره سوالات در رایانه خود روی لینک مربوط به دریافت سوال کلیک راست نموده و گزینهی save target as را انتخاب نمایید. نمونه سوالات شیمی 3 (ریاضی و تجربی) ادامه مطلب... خود ارضایی و آثار مخرب آن (3) نویسنده : شهید دکتر سید رضا پاک نژاد استمناء فقط برای یک مرتبه کسی که استمنا می کند و تازه شروع کرده بلکه برای اولین مرتبه می باشد که دستش را بطرف پا برده است یا پیرو یکی از ادیان آسمانی می باشد یا معتقد به دینی نیست و کسی که اطلاع بر حرمت استمناء ندارد در همین قسمت مربوط به استمنا جزو دسته دوم محسوب می شود، اگر چه متدین جغرافیائی و منطقه ای بوده باشد. (صرف نظر از استمناء تکلیف نرسیده ها که خواهم گفت)
نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( چهارشنبه 89/7/7 :: ساعت 9:44 عصر )
نمونه سوالات فیزیک 3 (سوم تجربی)
نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( چهارشنبه 89/7/7 :: ساعت 9:44 عصر )
نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( چهارشنبه 89/7/7 :: ساعت 9:44 عصر )
نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( چهارشنبه 89/7/7 :: ساعت 9:44 عصر )
نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( چهارشنبه 89/7/7 :: ساعت 9:44 عصر )
نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( چهارشنبه 89/7/7 :: ساعت 9:44 عصر )
نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( چهارشنبه 89/7/7 :: ساعت 9:44 عصر )
نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( چهارشنبه 89/7/7 :: ساعت 9:44 عصر )
نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( چهارشنبه 89/7/7 :: ساعت 9:44 عصر )
از آنجا که هیچ دین آسمانی استمناء را تجویز نکرده است و پیروانش به همین لحاظ آن را گناه و عاملش را گناهکار می شناسند از این رو حتی برای یک مرتبه، استمنا کننده احساس گناه میکند و احساس گناه همان نیروی تبدیل شده به تنفر از خود است و کسیکه حتی یک نوبت از خود متنفر شود جسم خود را براهی دون رضایت روانش روان ساخته و در نتیجه دچار تزلزل شخصیت شده و اگر عمل مذکور تکرار شود مبدل به اسکیزوفرنی (یا شیزوفرنی) که ما آنرا برای ساده کردن عبارت جنون جوانی میگوئیم میگردد که عاری از هر گونه فعالیت انسانی است.
درست است که اکثریت قریب به اتفاق جمعیت همانگونه که آمار نشان داده حتی برای یک مرتبه استمناء کرده اند و در برابر اشخاص مبتلا به جنون جوانی بسیار رقم کمی را نشان میدهد اما مسئله ای را که اخیرا شناخته شده و همانند کلیه مسائلی که در زیر گفته خواهد شد متدین و بیگانه را مشمول آن خواهد ساخت بشرح زیر میباشد:
قبل از جنون جوانی مرحله درون گرایی است و کسیکه استمناء کرد چه معتقد و چه بی اعتقاد همینکه از خودش به جای همسری که باید آرامش بخش وی بوده باشد استفاده نمود، برداشت از خود بجای همسرش سبب در خود فرو رفتن و از خود برداشتن و انتخاب عزلت میشود که تشدید کننده آن هم مهیاست زیرا محل پنهانی برای انجام استمنا عمل را بهتر و گواراتر جلوه اش خواهد داد و بدون مزاحم کار به لذت بلکه بنظر وی به ثمر میرسد.
هرچند کسی که یک مرتبه استمناء کرده بدون شک با جنون جوانی و درون گرائی نمیتوان پیوستگی اش داد اما:
هر عمل یا گناه برای اولین مرتبه کلید خانه آن عمل یا گناه محسوب میشود و ظرف سالم را شکسته میسازد.
شما از آنجا که برای مادر خود احترامی قائلید و هرگز حاضر نمیشوید بوی دشنام دهید با آنکه یک مرتبه دشنام دادن به وی نه زیان جسمی وارد میسازد نه روحی آیا حاضر بدشنام دادن بوی خواهید بود؟ حتی ممکن است بشما ارفاق کرده اجازه دهیم قبلا از مادرتان اجازه گرفته و پوزش خواهی نیز بنمایید و سپس دشنام دهید. آیا حاضرید؟
اولین ارتکاب به گناه کلید خانه گناه است و آنقدر اثر فتح البابی دارد که ناراحت کننده و گاه کمر شکن میباشد. کسیکه اتومبیل زیبا و قشنگ خود را از کمپانی تحویل گرفته و مدتهاست در آن لمیده و هر کجا خواسته رفته، همینکه گناه را از اتومبیلش دید یعنی اولین عیبی که از ماشین سر زد، دلش میشکند و میگوید ای وای که خرج شروع شد و سد شکسته گردید:
بدن بر فطرت آرمیده و بر نواری از اعتدال چرخیده اینک فقط یک دست دهنده و عطا بخش که بوی ارزانی داشته اند از پایش دراز شده و استمناء کرد ای وای که ماشین خرجش و کسرش آغاز گردید و بوی آلودگی های بعدی بمشام رسید. برای آزمایش یک عده جوان نورس را که هرگز استمنا نکرده بودند انتخاب کرده و بدو دسته مساوی تقسیمشان نمودند. به صد نفر از یک دسته پس از آنکه روزهای متوالی از عادت به استمنا و زیانهای جسمی و روانی مترتب بر آن شرح داده شد و گوشزد گردید که چه زیانهایی دارد ضمن آنکه از همه تعهد گرفتند استمنا را تکرار نکرده و فقط برای یک مرتبه عمل نمایند پس از مدت کوتاهی مشاهده گردید در میان کسانیکه یک مرتبه آزادی عمل یافتند اشخاص مبتلا فوق العاده بیشتر از دسته دیگر است و قبلا شرح دادم همان اولین ارتکاب قبح عمل را از بین میبرد و عامل ملاحظه خواهد نمود نه تنها زیانهای جسمی و روانی را نمی بیند بلکه لذتی هم میبرد و کاری موافق طبع بر عصیان آرمیده اش صورت انجام میپذیرد اما از عاقبت آن در دراز مدت بی خبر است.
فرد در برابر اجتماع انسانیت ناچیز است و مسئله گناه، آلوده کردن اجتماع است و اگر میتوان به یک فرد اجازه داد - اجتماع بزرگ هم از افراد تشکیل میشود - آری همان یکنفر معتاد شود میتوان به یکنفر هم که اجتماعی از سلولهای تناسلی است اجازه داد استمنا نماید.
ممکنست گفته شود یک مرتبه خود ارضایی برای کسیکه شبهای متوالی احتلامی برایش رخ میدهد چگونه تلقی میشود و این زیادت احتلام مانند این نیست که شخص به تعداد زیاد از قوه جنسی استفاده کند؟
نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( چهارشنبه 89/7/7 :: ساعت 9:43 عصر )
ملاک های تشخیصی اختلال وسواس فکری – عملی بر اساس DSM_IV و تشخیص
اختلال شخصیت وسواسی جبری چیست؟
ملاکهای تشخیصی اختلال شخصیت وسواسی - جبری
علایم وسواس و درمان وسواس
اختلال شخصیت وسواسی جبری
اختلال وسواسی جبری - Obsessive-compulsive disorder
اختلال شخصیت وسواسی جبری
[عناوین آرشیوشده]
.::مرجع کد آهنگ::.
.::دریافت کد موزیک::.